emre msconfige bak orda belki açılışta bişeyler gelmiş olabilir.Temp.Internet Files,TEmp klasörü gibi yerleri temizle.Spybot,Spw Sweeper gib şeyler de kullan.
Ama en önemlisi yawaşlığın sebebi ramin fazla çalışması olsa gerek(Zaten 256 ramin var.).
Ctrl+Alt+Delete yap işlemler kısmında kuşkulandığın şeyler varsa işlemi sonlandır de bu pek çözüm olmaz ama neyin zarar verip vermediğine bakarsın kısmende pcin biraz hızlanır.