RaceDoctor Kesinlikle katılıyorum!Ama Outrun da güzel :D (Özelikle kazandıktan sonra karşıdakinin ezik ezik konuşması :D :D :D )
vannacutt031 valla ben drag ve url seviyom... streetx den nefret ediyom .... outrun'da nefis... thanks!! :applause: :type: :yikes: