Arkadaşlar bu oyunu iki kez host olarak oynayabilmiş olmama rağmen, henüz client olarak oynayamadım. Unable to connect diyor. Modemim e-con routerlı. Bağlantı 256 K adsl. Port açma olayını yaptım, firewallı kaldırdım, güvenlik duvarı açık ama hala client olarak bağlanamıyor. Nedeni konusunda fikri olan varmı?