ultraslan_9 bu patchi ben yaptim icindekiler--- gs home formasi fb home formasi gs tam kadro fb tam kadro yüzler benzeltildi bayraklar ali sami yen stadi iste screen ler
ado_U bende formalar gyet güzel... ve oyunda iii ama adamları çok zayıf yapmışlar bi çalım atamıyolar bea... :mad:
46 Maras sayin abilerim, formadan azcik anlayan bir insan bu formalara berbat demez. formalar biraz bright olmus, fb'ninki cok bright olmus, ama logolar iyi. tabii 1GK oldugu icin iyi gozukmuyor. 2GK olsaydi cok detayli olurdu, daha guzel gozukurdu...
ultraslan_9 Orjinal Mesajı Yazan: No_Fé@R nasıl indirdin ki? ya msnden yada burdan sizin site linkini versene indirelim bişiyler. banami sordun benim site felan yok ama msn den yollardim