ceza99 ya bakın bn ılk sorunum anlatıyım....o prgramı yukledm..neyse orda join game dıorm kalıyo oyuna gırıp waiting dio...d ye basıorm ip çıkıo ama ondan önce arka taraf not foun ip yazıoo...bunun netten oyanması çin bana bı basit yol söylleyın! lütfen