Fifa'nın bile türkçe menüsünü bulabilenler var. Ama bizim gibi PES'çiler hala bir türkçe menü yaratamadık.
Mademki PES'i fifadan daha çok tutuyoruz, beğeniyoruz ama gelin görün ki bir türkçe menü bile yapmayı başaramıyoruz arkadaşlar bu bizim için utanç verici birşeydir. Fifa'cılar bize gülmez mi?
Türkçe menüyü nereden bulabilirim yapanınız var mı?