Orjinal Mesajı Yazan: tearaway
valla makaay ben girdim hiçbir sey anlamadım 3 dane secenek var ordada oyunu yapanların adı fln yazıo bi kac ing bisiler dısında baska bisi bulamadım
Editor'e gir üstte folder(dosya) diye bi seçenek var, oradan load database'i seç ve server_db yi aç, önüne bi ekran gelicek orada solda plyer,club...diye devam eden bi menü var aynı eski cm gibi pek bi farklılık yok...(haa sakın backup lamayı unutma yoksa yeniden oyuna baslarken oyunu silmek zorunda kalırsın.) ;)