Sailorman89 PES 4 teki lisanslı olmayan takımların bayraklarını ve logolarını ayrıca lisanslı takımların kötü olan 22x15 (küçük) bayraklarını yeniledim..dosya boyutu 300 kb. burada upload 100kb. oldugu için buraya veremiyorum bana upload edebilecegim bi yer verirseniz oraya göndereyim....
sseba&lefter iyi de bunlar SCN'nin 4 büyükler patchi içinde flag dosyası olarak mevcut zaten. Ek olarak sen ne yaptın ben anlayamadım.
Sailorman89 dosyayı upload ettim.. dosya adı : 10_1104252252.png olarak geçiyoo aşağıdaki linkten bu dosyayı indirin ve uzantısını png'den zip'e çevirip dosyayı extract edin... Link :http://www.uploadmall.com/images/10_1104252252.png
Sailorman89 bahsettiğin dosyada lisanslı takımların küçük bayrakları düzeltilmemiş, ben onları ve diğer bi kaç bayrağı düzenledim..resimden anlaşılıyo zaten...
Sailorman89 Exvision bu bana verdiğin upload sitesinde 6 mb'lik upload yapabilmek için ne yapmak gerekiyo ? üyelik yada para felan mı istiyo ?? elimde editlenmiş stadlar var 1.5 mb'lık onları nereye upload edebilirim ???
musty Orjinal Mesajı Yazan: suatcagdas PES 4 teki lisanslı olmayan takımların bayraklarını ve logolarını ayrıca lisanslı takımların kötü olan 22x15 (küçük) bayraklarını yeniledim..dosya boyutu 300 kb. burada upload 100kb. oldugu için buraya veremiyorum bana upload edebilecegim bi yer verirseniz oraya göndereyim.... :applause: GUZEL OLMUS TEBRIKLER :applause: LISANSLI LOGOLAR HIC GUZEL DEGILDI GERCEKTEN AMA SEN HALLETMISSIN OLAYI SAGOL
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: suatcagdas PES 4 teki lisanslı olmayan takımların bayraklarını ve logolarını ayrıca lisanslı takımların kötü olan 22x15 (küçük) bayraklarını yeniledim..dosya boyutu 300 kb. burada upload 100kb. oldugu için buraya veremiyorum bana upload edebilecegim bi yer verirseniz oraya göndereyim.... Bu tür patch leri nasıl yapıyorsunuz ??? :confused:
vicdone suatcagdaş abi ben tıklıyorum hata diyor nasıl indirecem şimdi ben bunnarı. Bir teknikdestek olayına girersen bahtiyar olurum :)
alex85 abi süper ya, cok sagol bende önce problem cikti, sizin icin upload ettim -> DOWNLOAD">http://kaydmc.com/flags.rar>DOWNLOAD/a>
sseba&lefter suat hocam ellerine sağlık. Bayraklar çok güzel olmuş. Ama Trabzon ile Fenerin yeri değişmiş, SCN'nin 4 büyükler option fileını kullandığım için. Onu da oyun içi editörden düzelttim. Yeni çalışmalarını bekliyoruz. Kolay gelsin.