milan arkadaslar ben pes 4 bilgisayara gecirdim ama bir problemim var. Hersey güzel ama oyunu oynarken takilarak gidiyo. Ekran kartim bu Ati raedeon 9600 SE 128. Lütfen yardim edin simdiden cok sagolun bigisayarim 3000 mhz 1024mb Ram
goti herşeyin iyi de ekran kartın se olması demek kesin sağlıklı çalışcak anlamına gelmez ya da yeni driveri yüklememişsin.ayrıca 9600 se 64 bit olup 9200 prodan bile düşük performanslıdır.yani fx 5200 değerinde bi karttır. büyük ihtimal sorun bu
xander44 yaa bende bi soru sormak istiyorum yeni konu açmaya gerek yok bu oyunu oynamak için nasıl bir ekran kartı yeterli olur...
musty Orjinal Mesajı Yazan: milan peki goti napim simdi yardim edebilirmisin cozunurlukle falan oyna o sistemle nası oluyo anlamadım emme