Sabirla paslasican. Ben 4-5-1 oynuyorum, defans sakata gelmesin diye. ortada 2 DMF, 2 kanat bi de OMF var. OMF pozisyonuna koyacagin adam onemli, toplar onda toplaniyo hep. stratejiyi de side attack'a kurdum. bol bol pas yapip, ozellikle defansif bekini ya da orta saha kanatini kenardan kacirticaksin, defansin arkasina sarkacagi ana gore ucgenle onune top ac, o sekilde rahat orta pozisyonlari doguyo, ordan ya ortani yap, ya kenardan ceza alanina dal yerden uygun birine ver, ya da yayin oralarda birine cikarip sutla. paslasirken geri donmekten cekinme, ileri geri paslas, kanat degistir bi tarafa cok yigilinca. acik bulursun kesin.