asenol tuşlar oyuna girdiğimde sürekli default haline geri dönüyor ve ben de her girişimde istediğim hales getirmek zorunda kalıyorum napmalıyım
abraksas pes i yüklediğin klasördeki registry dosyasını bul sağ clik notpad ile aç oyunun yüklendiği yerin satırını bul .....program fileskonami.... o satırı sende yüklenen yere çevir... kaydet çık aynı dosya ikonuna sağ clik yükle de... bitti.