gs_serkan Arkadaşlar çalışmalar inanın süper.Hepsini kullanıyoruz.Bide bizim 06-aslanları'nın bi isteği var.PUMA,KAPPA ve LE COQ un galatasaray fantazi formaları.Hem GS basketbol erkek tamımızın formalarını da kappa yapıyo..Bi de futbolda denesek...???
NayguleR Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 100. Yıl formasını yapabilir misiniz? Bügün tantılan lütfeeennn!!! Yapıyor enes ;)
03Gs1905 Yapılan formalar mümkünatı varsa kitserver destekli şekilde olursa çok iyi olur.Şimdiden teşşekürler. Tahminimce tüm formalar yapılacak herhalde...