bule sana yakismayan formalar bence
ilk formada kirmizi çok parlak olmus.
Ikincisi çizgiler az gibi geldi bana.
Üçüncü formada avea logosu çok kötü olmus.Formadaki çizgilerdeki sari renkte çok kötü olmus.
Dördüncü forma avea logosu disinda çok güzel.
GK 1 güzel.
GK 2'nin rengi arkadasinda dedigi gibi hardal gibi olmus.
Açikçasi senden beklemedigim formalar.Sen en begendigim kitmakerlardan birisin ama bu formalar sana yakismamis.
Bide tüm formalarda avea logosu kullanimin kötü gibi geldi bana.Bu uyarimi lütfen dikkate al çünkü türkiye liginde avea reklamli forma giyen biçok takim var.Eger avea logosunu düzeltmessen forma performansin(dogru bi kelimemi oldu bilmiyorum ama...) baya düser.