valla kardeş grafikle ilgili şunu söyleyebilirim sana ...
entechtaiwan.com adresinden powerstrip adlı programı aldım ve kurdum ( yukarıdaki forumların birinde ayrıntılı olarak yazıyo ).
oyunun grafiklerinin tümü aşırı derecede düzeldi... çözünürlüğü de yükseltip rahatça oynayabiliyorum...
istersen bi dene...