valla bende hiç sorun yok. direk the wolf furry 2005 patchini kurdum. onda toplar da var zaten. Oyunu açtım sorunsuz çalıştı (bütün toplarla birlikte). Sistem şu:
P4 Prescott 3.0 HT
1Gb Kingston Ddr Ram
Sapphire Ati radeon 9600XT 256 MB
Msi 865PE - Neo 2 Platinum
Hİç sorun yok. 1280*1024 te 16x Anti Aliasing ve very high quality ile hiçbir grafik sorunu yok. Saha da daha iyi gözüküyor.