:lol:
Orjinal Mesajı Yazan: orkunbjk
öncelikle 3danalyze">http://www.3dfxzone.it/dir/tools/3d_analyze/>3danalyze/a> programını indirin.
1. 3d-analyze çalıştırın ve 'select'e basın
2. PES4.exe yi seçin
3. sonra aşağıda yazanları check yapın
emulate hw tnl caps
force sw tnl
4. 'RUN'
şimdilik tek sorun her seferinde 3danalyze programından çalıştırmak gerekiyor.
soccergaming forumdan "misiki" nick'li arkadaşa sonsuz teşekkürü bir borc bilirim.
Her seferinde bu programi acmak gerekmiyor , ilk actiginizda ayarlarinizi yapin
sonrada en altta Save batchfile var ona tiklayin ve bu batchfile i bi yere kaydedin , oyunu acmak istediginizde bu batchfile a tiklayin , yapilmis ayarlarla birlikte oyuna kendiliginden girecektir. ;) :type:
EDIT : nihayet bendede oldu , toplar MÜTHIS !!! :lol: