carter1988 lütfen biri şunu resimli yada daha detaylı anlatabilir mi yav kaç saattir ugrasıyom bi türlü yapamadım lütfen pllleeeeaaaaaasssseee :,(
SCoRPioN ® Arkadaşlar Onur 'Spocket' Tok'un yaptığı import yamasıyla sorun olmadan ekleyebileceksiniz. Ben şahsen sorunsuz yükledim.
orkunbjk Spocket'in yaması nezaman çıkar. Yarın da The Wolf toplarla ilgili bir update çıkaracakmış...
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: alicandeniz spocket hazır burdayken sana bişey soracam o resimdeki senmisin herkes merak ediyo Benim resmimdeki Figo :) sen SCoRPioN ®'dan bahsediyosun, ve evet o resimdeki SCoRPioN ® . Spocket'in yaması nezaman çıkar. Yarın da The Wolf toplarla ilgili bir update çıkaracakmış... 15-20 dk içinde...
alicandeniz aaa afedersin spocket o scorpion du demi ama isimler hemen hemen aynı bu arada scorpion baya şekilmiş heeee yakışır
Spocket http://www.soccercenter.net/SoccerCenter.net.php?page=pes/dosyalar&eylem=dosyagoster&dosyaid=93 Sorun yaşayanlar, bu dosyayı yüklediği takdirde, kolayca ekleyebilcekler.
orkunbjk gene çalışmıyor. bence başka bir sorun var. o_text.asf dosyasından kaynaklanan. bilemiyorum aynı işlemi yapmalarına rağmen bir sürü kişide aynı sorun var. The Wolf'un yaması da olmazsa gidip başka bir pes4 CDsi alacam. benimki dvd'den riplenmiş olanı. belki PC-cd versiyonunu bulurum. herkese yardımları için teşekkürler.
Fenerlea bendede olmadi ne is annamadim ??!!! :confused: "orkunbjk" kardes , wolf un patchin den soz ediyorsun , hangi patch , Wolf ta mi problemi çözmek icin patch cikarmis , öyleyse bi link verebilirmisin bi zahmet !!!!!! :(
orkunbjk evet orjinale yaptım. her türlü denedim. başka bir sorun var. tek çözüm topların importlanmış haldeki 0_text.asf dosyasını bulup indirmek.
orkunbjk Orjinal Mesajı Yazan: alex85 orkun afs extract de denedinmi bi kere? afs explorer, afs extract ve dkz studio ile denedim. sorun başka bence... bu gece The Wolf 311 MB'lık topların ve formaların eklenmiş olduğu 0_text.afs dosyasını filefront'a atacak. o dosya sorunu çözer sanırım.
carter1988 kardes bendede olmadı beni ki dvd'den cd ye aktarım bu nasıl bir sorun anlamadım acaba pc'lermi kaldırmıyo bemim pc 512mb bllk 128 mb geforce mx440
Chaser_BJK her kesin yaptağını denedim ama sonuç yok geçmiş olsun bu patchler çok uğraştıyor bizi :( yapanlara iyi eğlenceler,bizede nasip olur inşallahh :,(
âİ£T10 Ya beyler neoluyo ya??? Mükemmel toplar elimizin altında duruyo biz kullanamıyoruz... Oluşan dosyayla oyunu açınca masaüstüne atıyor.... Yok mu bi çaresi allah aşkına... Bende wolf 3.0 var. bi sorun çıkarırmı????
Bule kafayı yiyecem.. herhalde 10 kere denedim.. nafile.. yazılar çıkmıyo ilk option file dosyasını yüklerken, sonrada demodan sonraki loading bölümünde masaüstüne atıyor.. çokmu bi çaresi? sırf top içinde gidip Wolf patch indirmek saçma gelio.. :(