Beyler ayip ediyorsunuz ha! ya KITSERVER muhabbetli tum konulara baktim.yardimci olmak icin verdiginiz linkler bozukmudur nedir acmio kardesim.Scorpi sendende yardim istedik sagolasin kardesim bi link verdin ama bozuk dedik.arkadasin biri cikmis dioki böle konular acmak yasaktir.yasak olan ne? anlayamadim!!!!!!! baska 1arkadasta cikmis bana gülme isaretleri yapip kitserrveri suraya koptala pes4ü sec install et dio.ya birader o kadarini bizde biliozda o gülme isareti ne.dalgami gecion!!!!! sen ananin karnindami ögrendin bunlari,ne bu havalar lan! ben onu yaptim formalari ne bok yicem.klasör klasör duruo wolfun yapasini extract edince.onlari ne bok yicem dio soruom herif benle dalga gecio.....ayip bu yaptiklariniz!