Arkadaşlar benim bi sorum var..Şimdi ben çok yakın zamanda Orjinal Orange Box ı alacam...Ama Steam sözleşmesinden felan bahsediyo kutunun arkasında...Sorum şu bu steam sözleşmesi paralımı??..Yani zaten orjnal oyunu almışım bu sözleşmedemi paralı yok nası bişe.Nası kurcaz?.Kurmak için neler lazım..Form doldurur gibi dolduruyormuyuz.Bilen biri varsa A' Z'ye adım adım açıklarsa sevinirim..Saygılar