BeKTaS F1GO beyler sıkça sorulan ALLEY OP Mu neyse ondan yapma 720 DERCE YADA 360 VE YA 180 DERECE SMAÇ VE DAHA BİR ÇOK GÜZEL HARKET YAPMA Hakkında pls bilgi
m0K0k0 benimde soracağım eski kadroları nerde bulabilirim mesele chigago'nun mj'li,pippen'lı kadrosunu veya new york knick'sin pat ewing'li starks lı vb kadrolarını bulabiliceğim bir yama fln varmı
kobe ilk önce r1 tuşuna basılı tutuyosunuz sonra smaç için 3 lük çizgisine gelin orda kare tuşuna basılı tutacaksınız fakat fasılı tuttuğunuzda hemen 720 derece çevirmeniz lazım sol analoğu sol tarafa saat yönünün ters yönüne çevirceksiniz ve kare tuşuna çok uzun süreli basmamanız lazım 720 dereceyi yaptıktan sora gene kare tuşuna basın vede 720 derece smaç basmış olcak gözünüz gönlünüz açılcak ayrıca herkesin gamepadi aynı olmadığı için ben bu smacı yaparken select controller'de generic'i seçmiştim ona göre ayarlayın iyi smaçlar.ayrıca zannediyorum mj,pippen gibi eski takımların kadroları henüz yapılmadı sana bir kaç adres vermek isterim ama yasak icqye gelirsen yardımcı olabilirim
kobe arkadaşlar klavyeyle ben de denemedim nası alley oop yapılıyo onun için bilgi veremeyecem ben de gamepad olduğu için uraşma gereği duymadım gamepad ile yapıyorum yapılmıyo msn sayit_55@hotmail.com
TeLL0 Orjinal Mesajı Yazan: kobe ilk önce r1 tuşuna basılı tutuyosunuz sonra smaç için 3 lük çizgisine gelin orda kare tuşuna basılı tutacaksınız fakat fasılı tuttuğunuzda hemen 720 derece çevirmeniz lazım sol analoğu sol tarafa saat yönünün ters yönüne çevirceksiniz ve kare tuşuna çok uzun süreli basmamanız lazım 720 dereceyi yaptıktan sora gene kare tuşuna basın vede 720 derece smaç basmış olcak gözünüz gönlünüz açılcak ayrıca herkesin gamepadi aynı olmadığı için ben bu smacı yaparken select controller'de generic'i seçmiştim ona göre ayarlayın iyi smaçlar.ayrıca zannediyorum mj,pippen gibi eski takımların kadroları henüz yapılmadı sana bir kaç adres vermek isterim ama yasak icqye gelirsen yardımcı olabilirim baba senin kare tuşun ne işe yarıyo (pas, şut,smaç fln)