bu ne şimdi ya :confused: takım yaptım,formamın 1.si mavi,2.si kırmızı..
ama oyunda yakın çekimde formam gerçek rengi kırmızı,uzaktan ise beyaz :confused: niye böyle düzelme ihtimali yokmu nedir arkadaşlar?
maalesef beyazları benim...ama totti yakın olduğu için kırmızı formada :)