Dubai F1 takımı yetkilisi, yaptığı açıklamada, 2006 yarışlarında kendilerine yer açmak için 48 milyon dolarlık güvenlik depozitosunun önümüzdeki günlerde yatırılacağını belirtti. Takım yetkilisi, Mercedes ve McLaren ile motor üretimi ve teknik yardım konularında pazarlıkların devam ettiğini de kaydetti.
Çalışmaların gelecek yıl Dubai’de yapılacak teknik merkez ve rüzgar tünelleri ile başlayacağını söyleyen Formula 1’in yeni takımı, ana üretim merkezlerinin Londra’da olacağını bildirdi.
Dubai F1 takımı yetkilisinin son açıklamasına göre Mercedes'le motor üretimi konusunda anlaşmanın sağlandığını bildirdi...
Bakalım bu yeni takım yarış sayısı artan f1'de yeni bir heyecan yaratacakmı?...