Cen_Tu http://www.members.lycos.co.uk/centu/Pes4_Turkce_Anamenu.zip (sağ tuş farklı kaydet) Ana menü + sağ üst köşede dönen logo üzerinde çalışma yaptım. Basit ama beğeninize sunulur.
dehşet güzel olmuş keşke birazdaha ayrıntılarada girseydin. eğer onuda yapar yayınlarsan dahada güzel olur. tebrikler.
SoniC Ne gerek var screen'e?? ana menü olduğu gibi (ne kadarsa :D ) türkçe işte.. önemli bişe değil..ama emeği için arkadaşa teşekkür etmeliyiz :)