Orjinal Mesajı Yazan: HakanTeo
Ya Arkadaslar Size de oluyormu Böyle Olaylar yoksa benim Oyunda Bozuklukmu var :D Ya Oyuncum Kirmizi Kart Görüyor en Azindan bi 4 MAc ceza Aliyor ya bide yaptigi Faul normal tipden.Ya Cok salakca yapmislar bence
Maç diye seyrettiğimiz şey yuvarlak cisimlerin üstten görüntüsü. Faul belki çok sert olabilir yada oyuncu centilmenlik dışı bi hareket yapmış olabilir. Mesela penaltı kaçıran futbolcuya küfür etmiş olabilir (bkz: Alpay - İngiltere maçı), yada yerdeki futbolcuyu yumruklamış olabilir (bkz: Alpay - Portekiz maçı :D), yada futbolcunun saçını çekmiş olabilir (bkz: Bülent Korkmaz - Brezilya maçı ), kasten rakibinin ayağına basmış olabilir (bkz: Nobre - BJK-FB maçı) vesaire de vesaire...
O zaman oyundaki bütün elle oynamalar da saçma olur. Mesela ben hiç adamın elle oynadığını görmedim FM'de ama elle oynama yüzünden frikik yada penaltı olduğunu gördüm.