bu ne süper bir şarkıdır beah...
harbi manyak.
2 saattir ard arda dinliyorum daha bıkmadım.
amacım duygularımı paylaşmaktı, dinleyen varsa duygularını yazsın sevinirim,bahtiyar olurum...
dinlemediyseniz hemen dinleyin süper.
hele bir yeri var
"aynalar yalan söyler bu şehrin 4 bir yerinde ayna var" falan diyor,
sonundada "bırakmam,terk etmem,ben gitmem bu şehirden" diyor...
falan filan.................