ZeD ne zaman bir oyun acsam kolonlardan cızırtılar gelior sizce bu neyden kaynaklanabilir (bu arada ses kartımı da yeniledm ama sorun devam ediyor...)
bbturk bendede o sorun var, herhalde kolonlarda bir sorun var. ama ben formulünü buldum. bir tane kulaklık aldım. en güzeli walla sesini kıs diyen falan da yok ohhh.
götveren sorun kolonlardan kaynaklanio olabilir ayrica konu basligini deistirsen ii olur sorunla ilgili bi baslik olsun ki yardim kolaylassin....
muzzy..! O problem hoparlörün kablosundan kaynaklanıyor olabilir kabloyu oynat sağa sola bende de war ama oynatınca düzeliyor. Tabi hoparlörün de bozulmuş olabilir. BU ARADA LÜFTEN YUKARIDA YAZDIIĞIMI OKU KONUYU AÇAN ARKADAŞ!!!!