Multiplayer'de oynarken rakip oyuncudan topu bir türlü alamıyorum. Halbuki makina ile oynadığımda topu rahatlıkla alabiliyorum.
Kısacası topu rakibin ayağından almak için en pratik yol nedir?
(Koşma tuşu+şut+pas) bunuda denediğim halde zor zor zor alıyor. Yani daha çabuk alması için daha kolay bir çözüm varmı arkadaşlar...
teşekkürler...