mR(h) bi tek orhan akı çenesindeki sakaldan tanıdım o kadar.. emeğine sağlık yinede... güzel başlangıç
Mozzy abi face yapmayı bilmem. o yüzden eleştiremiyecem. zor bişi olduğunu da biliyorum. ama pek benzzememiş