Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905
Pardon ya Johnson deil Jackson... David Jackson die bi guardları war onların yawaştan ısınıor bugünkü performansı çok önemli onun...
Alla alla David Jackson kim abi Ülker'den bahsediyosun di mi yaw onların yabancıları Glover,Zukauskas,Stombergas ve Praskevicus hayrola transfer mi yaptılar birini mi yolladılar?