âİ£T10 Beyler filefront'tan wolf patch'i indirirken gördüm. olemix v1.0 diye bi yama var. 98mb'lık 3 part halindeydi... eğer ps2'deki gibi bişeyse mükemmel olmuştur herhalde... Bende adsl yok cafedeydim... olan arkadaşlar indirip yorum yazabilirlermi???
âİ£T10 iNDİRİP DENEYENLER MUTLAKA YORUM YAZSIN... BİZDE ONA GÖRE İNDİRELİM... ÇÜNKÜ CAFEDEN İNDİRMEK PAHALIYA MALOLUYOR...
musty ole mixin özellikleri soccergaming forumlarında mevcut merak eden bakabilir ordan http://www.soccergaming.tv/showthread.php?threadid=115981