emreozturk **galatasarayda şampiyon olmak için ve avrupada başarı yapmak için nasıl bir kadro oluşturmalıyım**
takunya Elindeki kadroya Crespo ve Veron'u ekle yeter. 3 büyüklerin hepsi Türkiye'de şampiyonluk ve Avrupa'da iyi bi derece için yeterli kadroya sahipler.
BaDBoY kontrat koruması bitmiş iyi Türk futbolcuları kadrona katabilirsin ben trabzondan gökdenizi ve fbden murat hacıoğlunu bedava aldım kontratları korumalı değildi yasin karaça yı alabilirsin, azar karadas(Türk bu oyuncu) ı alabilirsin volkan çok iyi oyun kurucu oynayabiliyo forvetede necatiyle kaliteli bi yabancıyı yanyana oynatırsan iş tamam :D
HellscreaM gokdenizin kontratının bitmiş oldugunu gordum hemen man utd'ıma aldım adam içeri calımlarla giriyor ve bir kısa pasla gol attırıyor...Ayrıca ilhan mansızı da al bence...
ozgurtombul BENCE İSPANYA VE İTALYA ALT LİGLERİNDEN ÇOK UCUZA GENÇ YETENEKLER ALMALISIN AYRICA DANİMARKA LGİNDEN ZİDANI TAVSİYE EDERİM GERÇEKTEN ÇOK HIZLI BİR FORVET
Mr_AsLaN Ben Crespo ve Ricardinhoyu bedavaya kaptim 2007 de Serhati FBden aldim ve simdi Milan Barosu alacam ama naz yapiyor kereta alabilirsem Crespoyu satacam baya yaslandi
serhat_02 ilhan mansızı cimboma aldım hakanla coşuyor tavsiye ederim felpede oyun kurucusu olara harika
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: serhat_02 ilhan mansızı cimboma aldım hakanla coşuyor tavsiye ederim felpede oyun kurucusu olara harika Sen kurmuşsun takımı ... :)
hako_ sağ kanadında sabri var ama onu içe çekip oraya heerenveen den ugur yildirimi al.Bide defans a ajaxdan de jong ve forvete cavenaghi robinho ikisinden birini al.Ugur yildirimi kesin al adam assist desen assist gol desen gol atıyor forvettede oynatabilirsin.Scn güncel yama ile ugur yildirim kayboluyo ben çok üzgünüm... EN büyük Galatasaray sonra CHELSEA
hako_ efet frikik şampiyonu oldu ugur yildirim.Gerçekten oyunda iyi kullanırsanız çok iyi gelişiyor.Bende 10 maçta 9 gol 12 assist var chelsea'de hemde.Tuncay'la beraber süper oynuyolar.
İsildur Defansa İlhan Özbay'ı Kesin al Oyun başında Hakan Yakın(Basel) satılık listesinde kesin kaçırma tabi Uğur Yıldırım'ıda almalısın forvete Crespo'yu alırsan iyi olur
tato86 Orjinal Mesajı Yazan: serhat_02 ilhan mansızı cimboma aldım hakanla coşuyor tavsiye ederim felpede oyun kurucusu olara harika Evet Felipe hem kolay geliyor hemde mukemmel oynuyor. Gerci ben onu sol kanatta oynatip playmaker yaptim. birde mark van bommel ilk sezonun sonunda kontrati bitiyor. Mutlaka al.