arkadaslar bugun nedense bi problem oldu SP2 yuklu windows guvenlik uyarilari gelio ...update yapmami soyluo bende pc-cillin war update etmek istiorum resimdeki hatayi verio

sanirim proxy de sorun war ayrica ares connecting yazio baglanamio...scn yi guc bela actim binde bir acilio siteler acilmio acil yardim napcammmm?? :confused: :,(
ayrica bende SMAC die bişe war o da mac adreslerini deiştirio sanirim ama ben onla ugrasmadim nolcak bilmiom yardim bekliorum bu da programın ss i

ayrica yazacaklariniza cevap veremeyebilirim site bende acilmio....