arkadaslar bilgisayarımı actıktan en fazla 10 dakika sonra bilgisayarım donuyo we kendiliginden baslıyo.we acıkken de garip garip cızırtılar cıkıyo.internete girmiyo,baglantın yok diyo oysa ben de kablonet war.eger nete girerse de cok yawas oluyo.msne girmiyo.oyunlarda da hep donuyo
sizce ben ne yapmalıyım.cozum format atmak mı yoksa bilgisayar ölmüs mu?