rammstein ben şayet 6 yıldız seviyesinde oynuyorum ve yıldız oyuncu transfer etmiyorum, yaşları 18 olan ve genelde bonservisi elinde futbolcular alıyorum yetiştiriyorum. aksi halde zevki çıkmıyo zaten.