SaW(TeStErE) bayler bendede war süper bişey harbiden arabesk söylüyo müthiş yapmış tek kelimeyle bayıldım kal geldi resmen :hihi:
ortega23 adam tek kelimeyle harika ya çok yetenekli bi insan özellikle son vestel reklamındaki sarkısana bitiyorum valla hey robot hey robot heyy matrak adam
egozdemir Orjinal Mesajı Yazan: blueeda benmde maile bi ark. göndermiş pek beğenmediğim için koymadım siteye.. senin maile gönderilen herharde yukardaki flashdır orjinali daha güzel http://www.veya.net/indir/download.php?id=18601 :cool:
Dabulu evet çizdim oynamıyorum da küçük kurbağa da var geröekten güzel adam çok iyi rol oynuyor avrupa yakasını da sırf ondan için izliyorum...