Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: takunya Yok öyle birşey. Sözleşme önerebiliyorsun ama yönetim "biz keriz miyiz hüleyn sakat adama maaş werelim" diyerek sana çok kısıtlı bi teklif verme imkanı sunuyor. Oyuncu sakatken bu düşük maaşı çoğunlukla kabul etmiyor ama kabul edeceği varsa iyileştikten sonra o maaşın 2-3 katını reddedebiliyor. ben hiç bunu düşünmedim sakat adama az maaş hiç ama hiç aklıma gelmemişti
uAOnuR antreman programlarina sezon icinde mac trafiginiz yogunsa fazla yuklenmeden sade normal bir program uygulamak kafi yoksa 10 maç sonra butun adamlar yorulur takimin performansi düser adamlar 2 maca bir sakatlanir sezon oncesi antremanlara yuklenin