pascal_nouma Kendi çapımda bişiler yapmaya çalıştım.çok eksiğim var biliyorum ama biraz eksiklerimi ve ne yapmam gerektiğini sölerseniz sevinirim.yaka yapamıyorum oyun içinde denedim yaka çok komik duruyordu :rolleyes:
Black God Orjinal Mesajı Yazan: osmanozcilingir Forma çok sade durmuş.Forma renkleri biraz soluk gibi.Formadaki Arsenal logosu ve hatta tüm logolar kötü durmuşlar.Çizimlerde biraz kaydırmalar yapmışın gibi.Formanın altındaki siyahlık yeri boyamamışsın. ben iyimser davranmaya çalıştım ama