muzzy..! Yaw dün akşamki bölüm baya güzeldi. Gazanfer Özcan'ın yokluğu bu hafta tamamen dolduruldu. :applause: En komik an da "Masaüstünü temizleyip Çöpü Boşalttığı" andı. :lol:
alicandeniz hahhaahahhahhahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahah abartımmı
Dabulu evet ya bu dizi çok komik ve ben hep izlemeye çalışıyom. son çıkan bölümde virüsler falan çok matrak tı
Overkill Dizi güzel ama bence ata demirer ve şesu(bülent polat) olmasa şuanki kadar beğeni toplamazdı. Özellikle Gülse Birsel'in senaryosunun yavaş yavaş açık vermeye başladığı düşünülürse. Yinede bir Gülse Birsel hayranı olarak bundan fazla şikayetçi değilim tabi. Nitekim güzel dizi, ulusal kanallarımızda seğredilebilen nadir dizilerden biri..
muzzy..! (cnbc-e mi yoksa yapma canım o da ulusal kanalımız sayılır sadece altyazı ve yabancı film/dizi veriyor o kadar)
Overkill (cnbc-e mi yoksa yapma canım o da ulusal kanalımız sayılır sadece altyazı ve yabancı film/dizi veriyor o kadar) cnbc-e ulusal kanal değil marmara bölgesi dışında ancak kablolu tv ve uydu antenleri ile seğredilebilir..