Orjinal kadroyla master lige başlamak istiyorum ben beşiktaşlıyım ve beşiktaşla başlamak istiyorum bunu nasıl yapabilirim bi arkadaş buraya yazmıştı ama bulamadım daha önceden görmüştüm o yazıyı ama aklımda kalmadı biri bana yardımcı olabilirse sevinirim