Ben inek gibi çalışıom ama neden , çünkü dersanedeki kızlardersler bittikten sonra sınıfta kalıp ders çalışıolar bende onlara yapamadığım soruları soruom :hihi:
ama benim yaşım 18 onnar 22 :,( tam muabbete girioz bana ufaklık kantinden su alsana demezlermi ( bittiğim an bu andır:,( ) bu arada ufaklık dedikleri ben 1.87 cm ve 85 kiloyum