**:,( Arkadaşlar KONTORLAND game pad'im var standart olan.USB girişlerimde başka aygıtlar çalışmasına rağmen Game Pad imi tanımıyor,Bilinmeyen Aygıt olarak görüyor.Denetim Masasında, game controller kısmında da uğraştım ama yine olmadı.Ayrıca Game Pad'im çalışıor başka bilgisayarda.Üretici firmayı aradım ama bu pad in driversız çalıştığını öğrendim.Şimdi soruyorum:PES game padsiz ne kadar keyif verir?...Ne olur beni Klavyeye mahkum etmeyin...Lütfen sorunu çözmeme destek verin :(**