Witch-King yaw abiler bende adsl var netten call of duty oynamak isteyrum fakat cd-key kabul etmiyor başka cd-key ler yazdım devamlı kullanımda olduğunu söylüyor çözümleriniz için şimdiden teşekkür eywallah!