Orçun İNCE pazzini benm gozumden dustu illa tek forvet oynıcak yoksa hiç iş yapmıyor bende sattım onu arsenale 26€ ya.
black&white Frode Johnsen: Yaşlı bi adam ama 3 sene kurtarıcım oldu... 32 maç 34 gol Fred: Hem genç hem kaliteli bi golcü John Carew: Bu adam gerçekte niye gol atmıyo yaaa :o Bide defans için Egemen Korkmaz derim... Arkadaşım şerefsiz
Pentagram_15 Carew oldukça iyi ilk sezonunda bende 30 maçta 17 gol atmıştı galiba ama alıpta denemedim o yüzden kesinde konuşmayım
black&white yok abi sadece kafa değil, adam karşı karşıya çok zor kaçırıyo... Biliyorum herifte özellik yok ama canawar gibi gol atıyo... Ah gözünü sewdiğim selvi boylu zenci kardeşim bide gerçekte atsa çatır çatır ne güzel olurdu ya neyse... :)
black&white Abi bide sinama pongolle çok iyi bi golcü. Benim 3. senem adam çılgınlar gibi oynuyo... Ama fm de en çok tuttuğum oyuncu daniel bierofka... Oyuna başladığınızda leverkusen in satış listesinde... 400 e bağlarsınız ve en kral takımda rahat oynar
Pentagram_15 Orjinal Mesajı Yazan: biohazard bencede saçma yani fizik özellikleri dışında bir olayı yok adamın saçma değil adu nasıl atıyor özellikleri düşükken bunun sebebi işin sadece finishingle bitmemesi oSa zamanında bunları çok güzel açıklamıştı uzun uzun yazmayacağım o yüzden ama finishingi 20 diye bir adam gol kralı olacak veya finishing'i 4 diye gol atamayacak mı bende Giggs'in finishing 11 çok fazla kaçırsada bir sezonda ortalama 10 gol atıyor yani bu iş o kadar basit değil atması normal
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: BaFY__ Bunnar ucuz mu oluyor şimdi! tabi beah 12.000.000 $ çok mu pahalııı ona bakarsan reyes ve henry 60.000.000 ve 100.000.000 $ arası bunlara göre acaip ucuz :lol:
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: @XEL şu henry için bişeyler önerin bana,nasıl bi görev vereyim taktikten? abi adamı forvetin sağında oynat ve hiö bir rol verme beklee sen o golleri atacaktır özellikler önemli maçlarda!!!!!!
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: LAZO53 ya bence en ii forvet ümit ozan kazmaz ve evandro roncatto adamlar süper ama iyi ikili olamıyorlar en kötü ise robinho ya ben kullanmayı bilmiyorum ya adam kötü anlamdım gitti ya bu torres ve owen nasıl forvetler paraya kıymaya değer mi :bilmem: saygılar adam çok kötü sayılmaz ama önceki oyunlara göre berbat adamın asisst özelliği var acaip top sürüyorr acaip hızlı teknik var ama bitiricilik yoq ancak yanında çok ii bir forvet oynatmalısın!
LAZO53 beyler sizce necati mi daha iyi yoksa hakan şükür mü?kimi oynatacağıma karar veremiyorum? :rolleye3: