Benim Joystick problemim var(USB) joypadi bilgisayara bağlayınca(XP)
normalde otomatik tanıması gerekiyor ama bilinmeyen aygıt olarak gözüküyor.
CD sinden Sürücüsünü kurduğumda yine görmüyor.
Program ekle kaldırda ama gözüküyor.
Joypadi bağlayıp Bilinmeyen aygıt olarak gözüktüğünde kaldırıp CDsindeki Driveri ni kurunca yine de olmuyor durum nedir??