Orjinal Mesajı Yazan: eko9
wolfun 3,0 yamasını yüklüyorum ama formalar olmuyor neden acaba yazılanları tektek yapıyorum kitserver dat klasörün içinde çalıştıyorum başka yerde çalışmıyor bana lütfen yardım edin :,( :lol:
Kitserver programını Program filesKonami içine atmak yeterli değil, setup ile çalıştırman da gerekiyor, çalıştırırken de PES4 seçeneğini seçmen gerekir. Formalar da kitserver içindeki -yanlış hatırlıyor olabilirim- UNI klasörüne kopyalanacak.