dun deprem oldu burda vede ben gıdım pes4 alım oynıım dedım gece yatınca olmeden once..sabah kalktım aldım bı heyecanla kurdum ama hayallerım suya dustu keske gormeden olseydım..oyun cok hızlı, adamlar cok agır, hareketler eskı serılerde daha ıyıydı vs vs..
ben hala we7 oynuom sımdı ama bu oyunu duzeltmenın bı yolu yokmu gozlerı acaıp yoruyo..