Predator Arkadaşlar PES 4 te settings bölümünde her ssferinde tuş konfigürasyonu değişiyor ve eskisi gibi oluyor. Yani oyunu her kapatıp açtığımda tuşları yeniden ayarlamak zorunda kalıyorum.Yardımlarınızı bekliyorum. Saygılarımla...
amorti bu koınudan var 3-5 tane daha.... ama ara bulursun edebiyatı cekmiycem cunku bendede aynı problem var ve onerdikleri seyler bana cozum olmadı :mad:
goti register dosyasını sağ click yap düzenle de c:prog.../konami/pro.....dizinini oyunu tam nereye kurduysan o koordinatları ver sorada kaydet de çık sora çift tıkla bilgisayara rgister et oluyo