dün actığım bi konuyu NecromanceR kilitleti we kilitleme sebebi olarakta kisisel konu acmayın dedi.. inan NecromanceR diğer konulardan ne farkı wardı benim actıgım konunun anlamadım.. bu forum'un amacı bizim birbirimize yardım öneri we oyun hakkındaki görüslerimizi belirtmemiz diilmi? bende bi konuda yardım istedim.. NeYSéé.. ben daha önce turksportal/forum'a takılıyordum ama orası kapandıktan sonra bu siteye girmeye baslamıstım ama yöneticilerin tavırları(yalnızca bana diil) we turksportal'ında yeniden acılmasından dolayı bundan sonra bu siteye girmicem üyeliğimi silebilirsiniz.. benim girip girmememin sizin icin hic bi onemi olmadıgını biliorum ama siz bu kafayla gitmeye dwm edin :(