naughty_boi ya arkadaşlar ya ben pes4 ü tr yapmak istiyorum..eğer lang dosyasını bilen warsa söylesinn!!!
Pentagram_15 yanlış biliyorsam düzelitin ama e_text.afs dosyasını bızıklaman gerekiyor (emin değilim sadece bir tahmin)