ugur35 Arkadaşlar semra hanım'ın daldan dala'dan başka bi remix'i daha varmış aşıkım diye :D google'da aradım bitek eğlendir.com'da var o link'te bozuk. Elinde olan varsa gönderebilir mi? ugurcan_sen@hotmail.com
muzzy..! bi de semra hanım dansı çıkmış ortaya ilk Zagada denendi ordan da klüplere sıçramış mam çok komik..
ugur35 Orjinal Mesajı Yazan: mR(h) http://www.eskeyp.com/mp3/semra-hanim2.mp3 by eskeyp.com ;) Eyvallah dinledim bayağı da güldüm saol. :)
Hami(10) hay ben bu semra hanımın ülkece işimiz gücümüz kalmadı bakırköylük bi delinin oyuncağı olduk çok sinirleniyorum..çokk (sadece bu kadına gıcık oluyorum konuyu açan yada mesaj atanlara değil lafım)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: B.B.K. Hahah gecenin bir saatinde kuzenlerle semra hanım dansı yaptık. Kusursuz. zuahahahhaa.bende zaga GECESİ yapmıştım...ablam ,da bana eşlik etti
ortega23 Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) hay ben bu semra hanımın ülkece işimiz gücümüz kalmadı bakırköylük bi delinin oyuncağı olduk çok sinirleniyorum..çokk (sadece bu kadına gıcık oluyorum konuyu açan yada mesaj atanlara değil lafım) valla çok haklısın birader